Reisiblogid Travellerspoint-is

Halong City - Ninh Binh
27 - 29. okt

Katu:

Bussisoit Halong Bayst oli omamoodi lahe. Magada ma kyll oma tavaparast moodi ei saanud, koik voimalikud asendid said jargi proovitud. Kohalikud teed lihtsalt ei voimalda turistil magada, vaid peab aknast valja vaatama. Igatahes Ninh Binhi me kohale saime ja ohtul ka veintsu joime. Mainimata ei saa muidugi jatta, et poes maksis kohalik veints 50 tuhhi (3+$), kui laeva peal sai selle eest 20 daala valja kaidud ja mehaanik-ettekandja arvates me veel roovisime teda. Blogi laks kehvasti, sest kohalik elektrijaam ytles suure blogimise peale yles. Ei talu sellist sydaoist koormust noh.

Ninh Binhis tervitas meid tore kohalik tytarlaps, kes kohe oma meeldivat hotelli tutvustas. Igatahes hommikul arkasime kymne dollarilise vaatega toas. Ja mis saab veel linnatydrukutele olulisem olla, kui puhas pesu ehk siis saime ka riided lopuks pessu antud. Ehk nyyd jouavad ka ilusad ja puhtad tydrukud kohale.

Et mitte aega raisata votsime jalle rollud ja asusime kahe paevasele tripile teele. Tsikid seekord tagaismel tsillimas. Nagu selgus, vaadata on siinkandis rohkem, kui yks maailma ime paevas. Mitu templit, kyll kaljukoopas, kyll kusagil lageda peal. Lisaks veel jogi, mis voolab labi koobaste. Nii et tihe paev tulemas.

Esmalt peatusimegi giid Liisu juhendamisel templis, mis oli ehitatud kaljusse. Vaga seffid vaated avanesid sealt. Kuna koht pyha ja tydrukutel peale nappide kleidikeste enam muid puhtaid riideid polnud selga panna, siis otsustasime seda pyha paikka oma paljaste saarte ja olgadega mitte ryvetada ning votsime oma giidi, kes meid mae tippu vaateid imeltema eskortis. Eskortteenus oli oma kaheksat tonni vaart. Onu tegi pilti nii meist kui vaadetest. Ja kogu yritus loppes vaga privaatse fotosessiooniga ja ytleme nii, et nalja oli rindadest nabani...

Templile jargnes jogi, mis koobastest labi voolab. LP oli meid kenasti hoiatanud kavalate prouade-paadijuhtide eest, kes peale esmaste vajaduste rahuldamist (koobaste labimine) hullult nanni tahvad pahe hakata maarima. Aga meie naiselik kavalus kavaldas nad yle. Meie raha oli teises paadis asuvate abikaasade kaes, kes meil mitte midagi osta ei luba. Toimis igatahes. Papp jai alles. Paadi lopus loobusime ka tadidele tipi andmisest, sest nagunii terve tee olime ise aerumeheks. Mis tippi siin veel vaja kui pool tood sai ise tehtud.

Aga koht ise oli mega. Vaated ilusad nagu ikka. Yldse peaks veelkord mainima, et loodus Vietnamis on tohutult ilus. Ja toesti on see kant jatk Halong Bayle kus samad kaljutornid jatkuvad rohelistel riisipoldudel. Turiste suht-koht palju, aga see eest toredad.

Ohtu lopuks veel paar templit ja siis kohta otsima, kus tududa. See kord joppas meie seiklushimulistel ja tadi, kelle hoovi rollud parkisime aitas meil mingisse kohalikku pisikesse kylla ka tudumise hankida. Kohalikud kolisid kenasti oma tubadest valja ja kaks eesti *abielupaari* saidki omale magamiskohad. Siiski koigi uudishimulike pettumuseks peaks markima, et meil on tegemist gay paaridega.

See abielu teema on neil siin vist jube oluline ja kuidagi eeldatakse, et kui reisivad koos kaks naist ja kaks meest, siis on tegemist kahe abielupaariga. Me lihtsalt ei taha kohalike maailmavaadet ja peretraditsioone rikkuda oma euroopaliku maailmavaatega. Veel hullem oleks gay travel teema.

Ilmselt sai jargmisest hommikust meie koige varasema stardi algusega paev. Umbes kaheksa ajal olime pakitud ja valmis teele asuma. Teemaks siis jalle moned templid ja ujuv kyla, mille nime ma ei maleta. Kokkuvotvalt voib oelda, et pool paeva moodus meil kohalikel teedel kimades ja ujuvat kyla otsides, mille leidmine oodatust raskemaks osutus. Aga yles leidsime. Kyla aint enam ei ujunud. Ilmselt on kohalikud turismiga monusalt pappi kokku ajanud ja omale kivist majad joe kaldale ehitanud. Iseenesest tore. Aga vaadata polnud seal kyll midagi. Leidisme vaid kylakolkast uhke suure katoliku kiriku, kuhu meid monusalt vihmavarju kutsuti. Kuidagi kodune tunne oli, vahemalt minul, veeta hetked kirikus, mille sarnaseid ka kodus nahtud.

kui vihm, mis meid pidevalt saadab, veits jargi andis kasutasime ara kohalikke lahkust ja lasime ennast viia yle joe mingisse peenesse paikka, kus syya anti. Sook oli tol hetkel vahemalt poole seltskonna esmane eesmark. Teisele poolel olu. Koht oli ilus, syya sai, aga kuramuse vihm ei tahtnud meist lahkuda. Seega sai soogi kohas veedetud mitu head tundi. Poisid joudsid isegi vaikese uinaku teha samal ajal kui tsikid tydrukute juttu ajasid ja kohalikele nummidele naeratasid. Loppude lopuks onnestus Valdekul hankida vihmakeebid ja porirallis sai teekonda tagasi Ninh Binhi jatkatud. Ehk onnestub mul siin ka moni toeliselt ujuv kyla ara naha. Igatahes on tanase paeva pohiteema vihm, sest seda saadas kohutavalt palju. Ninh Binh lausa ujus kui siia joudsime. Vee all kahjuks, mitte vee peal. Endiselt loodaks paikest, mida Vahur iga paev lubab.

vahur spiiks:

OOmaja leidmine liiga lihtne-aga lihtsad asjad ongi ju head. Ohtu moodub blogi tahe all; kyll voetakse ikka endale palju kohustusi.

Ja hommikul rolludele. oh, see on nii age. kahjuks(onneks) iga paari kilomeetri taga uus enterteinment ja uldse korralikult rolluga soita ei saa...

Mulle vaga meeldis meie ohtane oobimisprojekt, mis lubas tulla eriti "toores". Aga tuleb tunnistada, et kohalik mees oma suure perega ei elagi eriti toorelt, mitu suurt magamistuba, ilmatuma suur soogisaal kus ka restorani peetakse. Eriti oli tore, et tualett oli ehitatud sigala korvale, ei teki teemat kes viimati s... voi p...
Peretutar (20.aastat vana) oli nagu maasikas ja huvitus vaga inglise keele praktiseerimisest, kahju et juba abiellunud olin (tund varem) :). (valdek: sisenali!, pole vaja muretseda)

Teise paeva suured plaanid paadisid ilmatuma uhke uue budistliku templikeskusega, mis alles ehitusjargus- sai ka tugevalt aimu kuda siin ehitatakse ja nikerdatakse, keskus oli voimas, oskavad teha kull kui vaja on.

veel, minu isiklik jooksev konto sellelt urituselt on prillide ja 2 paari sokkide vorra miinuses.... oleks ikka pidanud joe-paadimemmele jotsi viskama.

Liisu siin veel:
ja et blogi teemale sujuv lopp anda, siis vaike teaser jargmiseks korraks. Nimelt on meil kohe kohe mienmas jargmine oine transpordi vahend, mis meid peaks oma 560 km louna poole viima ja ikka lahemale soojale paikesele. Transpordivahendiks siis seekord mitte oorong vaid oobuss, mis lubab hetke seisuga kyll tais luksust. Aga sellest siis juba jargmisel korral kui kogemus selja taga. Huvitav et luksus oli viimane asi, mida ma Vietnamist ootasin ja seda kogeb siin kyll igal nurgal (valdek: suht pisikese raha eest, aga meie arusaamine luksusest on ka teine, kui monel). :)

Valdek

Lisan veel, mida p@he tuli.
Lugesin LP-st, et Hanoi taksistidel on imelised elektoonikavidinad, mille abil p@evateenistust kordistada turistide arvel. Minusugusele old gayle eraldavad sobrad alati taksos esiistme. J@lgisin huviga silmanurgast, kas ja mis toimuma hakkab. Ja voilaa, taksisti vasak k@si libises mitu korda pyksitaskusse. Mitte voileiva j@rele, tuli tyhjalt ikka tagasi. Ja meeter hakkas kohe usinamalt donge ja kilomeetreid vorpima. N@itasin talle n@puga viibutades etteheitvalt taksomeeti ja tasku peale. Vend tagi maailma koige syytuma n@o p@he ja raputas moistmatult pead. Kui talle taksost lahkudes 15K v@hem maksime, kui meeter n@itas, j@i vend vaguralt nOusse.
Teine kord panin j@lle spiooni ja loomulikult leidis vennikese parem k@si varsti p@rast soidu alustamist tee s@rgi serva alla. Sealt tuli servapidi n@htavale kaugjuhtimispuldike. Enesestmoistetavalt hakkas meeter j@lle uhama. Kysisin, mis v@rk on, aga tegu oli vana taksohundiga, see pidi olema ukseklaaside juhtimise pult. Tegin kurja h@@lt, manasin ette kurja pilgu.

Halong City sadamas laevatuuri bukkides, kui viiakse laeva n@itama, kysige kaptenilt menyyd n@ha enne k@te loomist, suure toen@osusega ei vasta menyys toodud jookide hinnad myygimehe lubatule, vahe on 2-3 kordne, veini puhul kuni 10 kordne.

Ninh Binhi l@histel on must see objekt Tam Coc. Mystiliselt imeline maailm. Voimsad kaljukolossid keset tasandiku riisipoldusid ja jogi looklemas nende vahelt ja alt l@bi. Just, ka alt. Soidad paadiga 3 m@e alt madalatest koobastest l@bi.
Meie paadijuht oli oma ala proff, naine muuseas, nagu enamik seal. Vahur pyydis talle puhkust anda, kuid teekonna pikkus kippus 2-kordistuma. Tavaliselt on paadis 2 soudjat (kes l@heb, lugege LP-st, miks), meil oli 1, tydrukutel siiski 2. K@iku l@kski LP-s kirjeldatud trikk turistitroppidele koti p@he tombamiseks. Aga m@ngisime m@ngu kaasa ja voitsime.
Kui voimalust on tasub minna raudselt motikatega l@hikonda seiklema mooda b@kkkantri teid. N@eb toelist Vietnami, rannik ja linnad pole onneks kogu Vietnam. Nii igal pool.

Algas reisi 3 n@dal, oleme yksteist tundma oppinud ja oskame sarnaselt eelmise reisiga yksteise huultelt lugeda, kui sober sind h@@letult p....e voi mujale saadab. Lihtsam suhelda ka.
Reis on joudnud staadiumisse, kus meie segamansa liikmed ei pea ega tunne vajadustki enam end ilusamana, parema ja targemana esitleda. Hakkavad v@lja kooruma toelised minad. Kes laseb monuga ollerohitsuse lendu, kes ei kammi ja puuderda enam nina mitu x p@evas. Valla on p@@senud ka shopingulovid ja muud loomad.

Nii, saatusekaaslased joudsid kohvitamast ja shopatuurilt tagasi. Koos veiniga. Ma pean nyyd minema. Seda enam, et t@na pilte panna ei saa, siin pole mulle vajalikku proget.

Tere. Hommik k@es, teises internetipunktis, siin nyyd pildid ka.
IMGP1184.jpgIMGP1199.jpgIMGP1202.jpgIMGP1223.jpgIMGP1244.jpgIMGP1254.jpgIMGP1266.jpgIMGP1162.jpgIMGP1181.jpgIMGP1062.jpgIMGP1078.jpgIMGP1092.jpgIMGP1129.jpgIMGP1143.jpgIMGP1150.jpgIMGP1154.jpgIMGP1122.jpgIMGP1120.jpgIMGP1113.jpgIMGP1109.jpgIMGP1106.jpgIMGP1103.jpgIMGP1099.jpgIMGP1094.jpg

Kirjutas valdek2 14:24 Sildid Vietnam Tagged gay_travel

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

huh kus nüüd on jutte produtseeritud. algul ei saanud vedama ja nüüd ei saa pidama. igaljuhul väga äge. kadedaks teeb.
PS! pliksid ärge siis rannaliival pediküüri ning karvaeemaldusprotseduure unustage tellida:) ja kui söögikohta sattute siis uurige kas quisheed ka saab. kallistused reisisellidele!

autor inksikas

Taielik katastroof. Pole siin rannas yhtegi myygimeest ega pedikyyri/depilatsiooni pakkujat. Vist on sellest juba valja kasvanud. Selle eest on mul Katu pintsettidega kaasas ja kui jutt juba quisheel. siis terve vietnamikook on yks maitsete kakofoonia ja quisheede virr-varr. Liisu

autor valdek2

Kommenteerimiseks pead olema sisse loginud Travellerspoint-i.

Sisesta oma Travellerspoint-i kasutajainfo:

( Mis see tähendab? )

Kui sa ei ole veel Travellerspoint-i liige, liitu sellega tasuta.